....frivolitková krajka mě okouzlila....

středa 20. března 2013

Šikulky...

   Už na začátku února jsme obnovily kurz šikulek  :-)
Asi před 3 lety mě žádaly sousedky a kamarádky, abych je naučila frivolitky. Sice jsem ještě toho moc neuměla, ale základy bych jim mohla ukázat a naučit, tak jsem souhlasila. Tenkrát se nás sešlo kolem deseti. Bylo to docela náročné(pro mě), ale frivolitkový uzlík se zvládla naučit každá a to byl úspěch. Někdo vydržel a někdo ne, z různých důvodů. Letos jsme se domluvily na pokračování, jestli se někdo přidá a začne od začátku se uvidí. Budu ráda.

Tři vytrvalé, šikovné a pilné frivolitkářky...



plastová kraslice 8cm


Přesto, že venku chumelí a mrzne, jaro začíná a velikonoce se blíží. Renulek už chystá kraslice.
Jsou moc pěkné, ještě dělá rozpis, tak to je prima. Dík  :-)

zdraví FrivoLenka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Christmas Snowflake